Märklig barndiskussion

Har haft världens märkligaste diskussion.
Det sa grannen med..
detta är en märklig diskussion.
Vi prata om barn.
Han är 32. Jag blir 31.
Han sa att han tänker på barn.
Att han vill ha det.
Han sa att han trivs som singel
men vill ha barn.
Jag sa
om vi är singlar när jag är 35 och du 36
så skaffar vi barn.
Ok sa han
jag kan göra det tidigare med
sa han
Så tyckte han att vi skulle lägga lappar i en låda
på dom skulle det stå
1 år, 2 år, 3 år och 10 min.
Så skulle vi dra en och det som kom
det var det som skulle gälla.
Märklig diskussion.
Jag blev rädd
tänk om 10 min skulle komma upp
jag har ju mens...
haha
märklig diskussion..
så allvarlig.
vi prata om att det var praktiskt
att vi redan är grannar.
Han sa en sak till som fastnade
"du har inga problem att träffa killar"
Va.. vad fasiken vet du om det?
Det är jäkligt svårt!!
Men är det det alla killar tror..
att det är lätt som en plätt?
Nopp..
Så kom vi in på att vi skulle lura mina kompisar
nästa vecka
säga att vi skulle ha barn
att vi skulle skaffa det
eller att jag var gravid
Han skulle komma in i min lägenhet och vi skulle skämta
tillsammans..
sjukt..
ja..
det var en sjuk diskussion
jag var tvungen att gå därifrån
och lägga mig..
så det gjorde jag
men jag kan inte sova
...alltför sjuk diskussion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0