Hon sa "du måste fundera på vad som är viktigt"

I december gick jag till ett medium.
Hon sa:
"Jag måste fundera på vad som är viktigt för mig. Vad är det jag vill ha. När jag vet det så kommer personen att släppas fram. Då kommer jag att vara mottaglig för det. Men jag måste fundera på vad som är viktigt för mig.

Hon sa att jag kommer att veta att det är rätt. Det kommer att visa sig. Det är någon som jag kommer att uppleva tvåsamhet med. Jag kommer att känna mig trygg snabbt. Jag kommer att på kort tid känna att jag har känt honom väldigt länge. Det kommer även att bli en bra vän. Det är en person som har lätt för att ge bekräftelse"

 

Det känns så träffande. Min kompis sa det idag. "Mediumet sa att du var tvungen att komma på vad du vill. Det är det här det handlar om! När du vet så är du mottaglig!"

 

Är det så det är? Är det det här det handlar om... Det verkar stämma så bra. Men vad jag vill... Som grädden på moset ringde min chef. Som hon hade någon känsla sa hon 5 gånger till mig att jag var duktig. Att jag gjorde ett otroligt bra jobb. Så passande..

 

Kommer lyckan till mig... gör den kanske det.. men varför välja.

Jag tror att kärleken kan vara värt det. Tror.. hur kan man egentligen välja något man inte kan påverka.. ett jobb kan jag påverka. Kärleken.. är så mer risky.. men jag vill.. såklart..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0