Döden

Det är döden..
att vänta...
att inte veta.
Jag vet inget.
Nada.

Igår..
jag vet
han hade möten.
Viktiga.
Jag messade.
Skickade ett hej.
Hörde inget.
Nada.
Tomt.
Vet inte hur länge han höll på.
Hur det gick.
Vet att det var en stor dag.
Vet inte vart han sov - inatt.
Ingen aning.
Han gillar att sova.
Klockan är 10.15.
Inget... har jag hört.
Jag håller på att braka ihop.
Håller på att få fnatt.
Vill försvinna i ett stort svart håll.
Kan någon sluka upp mig.
Ta mig härifrån.
Ta ut mitt hjärta.
Jag får nästan fnatt.
HATAR,
HATAR
HATAR att känna så här.
Jag kan inte göra något.
Fokusering är helt borta.
Jag bara ledsen
Jag är nervös.
Jag skakar.
Kan inte äta.

Snääääääääälllllllaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0