Då tror jag att jag nästan ska dö igen...

Jag har gjort allt jag inte brukar göra.
Jag har gått emot alla rutiner.
Jag har gjort allt tvärt emot vad jag brukar.
Gott? Eller ont?
Jag sa precis hur jag kände.
Det bara kom ur mig.
Hoppa liksom ur mig.
Han verkade glad.
Sa att det var bra att jag sa dom det var.
Jag hoppas det..
Han sa att han skulle ringa mig...
senare...
har inte hört något än..
han landade för 1 h sedan.
Tänk om han inte ringer.
Nu kommer jag vara orolig för det..
tittar på telefonen..
kan inte sluta.
Fasiken ta mig!
Tänk om det var något jag sa..
något som gjorde att han inte ville längre..
att han ångrar sig..
kan det ha varit det?
Jag öppnade ju mig..
sa som jag kände.
Men han sa att han kände likadant..
men hur vet man.
Jag kanske sabbade det..
genom att säga
som jag kände...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0