Han...

Han höll om mig.
Han klappade mig på benet.
Han drog ner mig i soffan.
Han höll runt min midja.
Jag - stel som en pinne.
Han måste tro jag är knäpp.

Underlig relation.
Samtidigt som det känns som vi är vänner.
Så visst fasiken blir jag attraherad.
Men jag vet att han inte är rätt - forever.
I know..

Han sa att jag gav ett väldigt bra intryck första gången vi sågs
Han sa att jag var så glad
och tittade honom i ögonen
och var väldigt närvarande.

Han sa till mig
din tid kommer...

När vi såg på tv.. jag ville se tjejtv så sa han
Detta var inte vad jag trodde vi skulle göra ikväll.
Vad trodde du vi skulle göra sa jag
och hejdade mig i samma sekund som jag sa det..
Så fort han drog ner mig i soffan.. var jag stel som en pinne..
märklig...
han  måste ju tro att jag är helt dubbel.
Han frågade om jag var kräsen...
Förvirrande..
men fasiken..
jag får ju lust att ha sex..
det liksom känns ändå..
men jag vill ju inget mer.
och sumpa det här..
hans vänskap..
vore otroligt dumt.
Och strula innan jag har en dejt på torsdag..
vore extremt dumt. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0