Så förvirrande

Precis lagt mig i sängen. Egentligen en vanlig tisdag. Klockan snart 3. 
Men det är ingen vanlig tisdag. 
Nej... det är ingen vanlig tisdag. 

Han gör mig så besviken.
Om, och om igen. 
Mitt hjärta känns helt krossat.
Jag känner mig helt tom. 

Date på fredag. Han lät positiv. 
Men han beter sig så underligt. 
Så otroligt underligt. 
Jag vill inte vara som alla andra. 
Då kan jag gå. 
Lek inte med mig.
Då sticker jag. 
Träffa honom ute. 
Det kändes bra. 
Men så.. jag får tunghäfta. 
Det är som att allt samtal försvinner. 
Kommer inte på något. 
Vi sitter ett tag. Han är alltid så snabb när han går.
Det är som han alltid lämnar mig..
sittandes kvar... tittande efter han
när han lämnar mig.
Det gör lika ont varje gång
och likaväl låter jag han göra det igen och igen. 
Det är så förvirrande. 
Han sa.. du ska väl inte gå hem än..
men sedan var han borta.
Han var inte kvar...

Så förvirrande...
och så ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0