Ridkillen

Så ledsen...
det skär i hjärtat.

Chanser jag tar. 
Dom slår ner mig. 
Jag går sönder.

Om man inte vågar
Kan man inte vinna.
Jag vågar.. i alla fall. 
Jag måste vara stark. 
Jag måste stå upp. 
Men det gör så ont. 

Som jag känner. 
Det var inte igår. 
Det gör så ont. 
Fasiken vad ont det gör.

En tår. 
Landar på bordet. 
Skakar. 
Gråter.
Du ljög. 
Varför inte vara ärlig. 
Kan du inte säga som det är. 
Lura mig inte.
Var ärlig.
Men spring då inte. 
Göm dig då inte. 
F-n, ta dig!
Du har ju styrningen över mig. 
Men du förstår det nog inte. 

Du skiter i det. Du sket i vår date.
Men låtsades som inget. 
Förstår inte..
Förstår inte hur du är.
Är du flirtig..
ute efter många..
är du sådan..
du säger att du inte är..
är du som alla andra?
Är du det.. är du inte värd det. 
Du är inte värd en tår. 
Inte ett brustet hjärta. 

Kan inte förstå..
att du säger att du vill ses..
om du inte menar det. 
Speciellt inte
att du vill ses.. 
och att du inte hade sagt det om du inte menat det. 
Varför säga det....
Why?

Du får mig att gå sönder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0