Sammanställning: Helgens...

Helgens bästa raggningsreplik: Det går tyvärr inte.. du har för stora bröst för mig

Helgens skada: Min stackars kollega som fick spricka i foten och blev helt halt då någon trampa honom på dansgolvet.

Helgens förföljelse: Killen som flirtat hela kvällen på krogen som sedan visar sig ha gått efter oss ända till vårt hotell..

Helgens chock: Att få se ridkillen på galamiddagen

Helgens ondaste: Mina fötter som efter två dagar i högklackat har värkt hela natten

Helgens trasiga: Både mina stövlar som tappade klackar och mitt nyinköpta porslin som åkte i golvet.

Helgens tlf nr: Bögen som jag bytte telefonnummer med

Helgens diss: Ridkillen som jag dissade (lika förvånad blev jag själv)

Helgens rysning: När RB berättade om han tog sin OS-medalj.. håret reste sig.

Helgens dans: När bögen och jag rockade fett (och ridkillen stirrade)

Helgens affärskontakt: Intersports VD

Helgens "jag bara visste": ...att vi skulle komma in på utestället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0