Oansett..så vill jag inte glömma den här dagen

Oansett hur framtiden ser ut..
så vill jag inte glömma dom här små
men så stora
händelserna som har
fått mig att få en sådan där bomullsmage idag

Vi åt lunch
fotbollskillen och jag
Han frågade.
Vi tramsade,
skämtade,
skrattade,
och flirtade.
Ja, det gjorde vi.
Långa blickar..
så log vi..
skrattade
tittade
kikade
log..
skrattade
det gav mig bomullsmage

Så frågar han om jag ska åka till Köpenhamn.
jag vet inte sa jag
varför frågade han
För det är inte så mycket kompisar som ska dit.
Vem är det som har festen frågade han
Det är en kompis och han bor där
Han.. sa han.. då får du inte åka dit.

Vi skrev nu ikväll till varandra.
Vi skämtade..
han tryckte massa enter slag..
tryckte du 1000 enter igen, eller?
för att du blir trött på mig eller...?
hahah
skulle jag aldrig bli skriver han då.
Bomullsmage!

Så frågade jag om en lägenhet som han är intresserad av
Är det den här frågade jag och skickade beskrivningen
ja sa han
den ligger nästan granne med mig skrev jag
då ska jag inte han den :) skrev han
då är den ju perfekt.. skrev jag.. tänk vilken lyckansost du blir att bo så nära mig!

Kan låna kaffe och sånt skriver han

byta filmer

(porr)

sova sked om jag blir mörkrädd vilket händer ofta

fler fördelar????

Åhhh bomullsmage.. sova sked... det här låter inte som han.. bomullsmage..


nu ska jag med min bomullsmage sova..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0