Mail mellan bästisen och mig.. igen

JAG:

Jäkla, jäkla, jäkla, jäkla...

Vet du vad det värsta är????

JO - ATT JAG KÄNNER ATT JAG BRYR MIG!!!!!

Det har jag inte gjort innan!

F-N! Jag vill ju bara hoppa på honom.. hångla upp honom!

F-N!

Tänk om jag skulle skicka det här fel.. hahah.. till honom..

Tänk... det kanske hade varit något.. att jag knaprar ihop något jäkligt bra och skickar till honom... fast att det låter som det är till dig!!

Sedan skickar jag ett PANIK meddelande.. till honom och skriver RADERA förra mailet!! Skickade fel!! Var inte till dig!!!!!! hahahahhahh

J
ag har konstaterat en sak..

jo, hade besök igår från XXXXX.

Dom är jätte trevliga (två tjejer).

Hon den ena berättade att hon blir såååå konstig när hon har ägglossning.. och....

det var som poletten trillade ner..

fasssssiken det är det det är!

Var tvungen att googla..

förklaring..

En del kan känna sig extra trötta eller retliga vid ägglossningen. Men många tjejer känner sig i stället på topp de här dagarna, med en stark längtan efter sex. Lusten är alltså ofta som starkast när risken eller chansen att bli gravid är som störst

Japp.. så är det.. det sista stämmer nästan som handen i handsken.. nej.. retlig.. men på topp och sugen på sex - jajajjajajtackar jag!!

Har hållit på att gå åt i veckan (när han springer runt och är så jäkla sexig med!!). Kom hit.. och slit av mig kläderna.. typ.. Blir man så här när man är singel ett tag?

Sedan så ja.. i början av veckan så kändes det som alla män i matsalen bara tittade på mig när jag kom in.. dom bara vände sig om.. och du vet bara tittade..

jag kände mig som en magnet.. men det måste ju vara ägglossningen.. jag avsundrar säkert något och alla män kan lukta sig till det.. jag avsundrar liksom.. "kom och befrukta mig" och alla manliga varelser får liksom pillelipill i nedre regionerna och känner att dom ska befrukta mig!

Har du funderat på det där?

Puss

BÄSTISEN:

Ha ha ha!

Nej, det har jag absolut ALDRIG funderat på!

Ha ha ha ha!

Jag tror jag döööööööör!

Nu har jag ju visserligen inte ägglossning som alla andra, eftersom jag inte har mens som man ska heller pga minipillren.

Men jag kan inte riktigt tänka mig att jag kände så innan heller.

Ha ha ha!

Det måste nog bero på att du är tusen gånger megasnyggare än mig och att det är därför alla män stirrar på dig!!

Jag har lixom inte det problemet.

Och sex tycker jag man bli så galet mkt mer sugen på när man inte kan (kan kan man väl alltid, men du fattar hur jag menar) få det lixom men man ser en potentiell "ligg-objekt". Usch, låter som värsta männen här; sex, ligga, objekt... ha ha ha!

Jens skulle höra dig nu och veta hur jädra sugen du är på honom, med tanke på att han typ kåtar upp sig på dig och dessutom TALAR OM det för dig... J

Alltså, han skulle bara veta...

Jag hade skrattat ihjäl mig om du lyckats skicka förra mailet fel till honom... jag hade dött på fläcken! J

Ha h aha!

(och han hade antagligen kommit nedspringande för trappen och tagit dig rätt upp och ner på ditt skrivbord om han bara visste att du är sugen på honom!!!) :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0