Lite deppig.. eller kanske vilsen

Har haft en väldigt bra helg.
Fredagen slutade så bra.
Jag gick upp och pratade med han - fotbollskillen.
Och.. jag.. först måste jag kanske säga att han hörse av sig.
Jag skrev: "Mat?" vid lunch.
Inget svar.. nada.
Lite grining jag.
Men så hade han redan gått iväg (ovetandes=jag)
Han svarade när han var tillbaka.
Skrev lite..
sa att han var deppig.
Jag gick upp till han.
Oj. det kändes trevligt.
Jag gick därifrån med bomull i magen..
ja, så kändes det..

Har inte hört något mer.
Prinsens kompis hörde av sig.
Träffade han och lite kompisar till han ikväll.
Tror att han är lite intresserad.
Ajj.... vill inte.
Vill ju så gärna ha han som vän.
Gärna.
Men.. jag känner att det kan bara bli ännu mer soppa av allt.
Det vill jag inte.
Soppa.. tomatsoppa.. eller ännu värre ärtsoppa (det tycker jag inte om)
Ska spela vollyboll med honom imorgon (+fler).
Men hoppas inte att han tror något.
Jag måste nog backa ett par steg.. men jag vill ju så gärna ha vänner.
Tänkte på fotbollskillen.
Ikväll tänkte jag även på prisen.... f-n.
Hur i helsike kunde han göra så stort intryck på mig???
Snälla låt det inte bli en soppa nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0