Jag säger jag är livrädd

Jag säger jag är livrädd.
Bästisen frågar varför.
Jag förklarar.
Hon skriver

Jag tror egentligen inte att det skulle vara något problem att date'a honom.

Eller vara tillsammans med honom.

Inte värre än vad det är med någon annan.

Visst han har varit otrogen och visst, tjejer springer efter honom.

Men jag menar, tittar man sig omkring en kväll på krogen så springer det tjejer efter nästan varenda kille som ser någorlunda hyffsad ut.

Man kan lixom inte utgå från att det blir skit och problem när man går in i något.

Och om man tänker efter, så springer det killar efter en själv varje gång man går ut.

Och jag är inte otrogen för det.

Alltså; förstår du hur jag menar... jag är så dålig på att förklara.

Vad jag menar är att jag tror det kanske mer handlar om din rädsla för att bli involverad och att man inser att "this might be IT".

Jag tror inte att han är farligare än nån annan på mer sätt än att han är förligare för dig än nån annan för att du är intresserad, inte på grund av den han är...

Så klok hon är..
...bästisen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0