Jag hörde av mig...

...trots att jag sa jag inte skulle.
Sov så dåligt inatt.
Vred och vände på mig.
Ont i magen och vaknade med huvudvärk.
Jäkla kärlek!

Skicka ett mess 11.43:
"Tjingeling! Är du hemma nu... eller har du gått upp i rök eller fryst fast på en liten topp? Jag har också kommit till XXX nu. Har varit i gbg ngr dagar. Tänkte kolla om du är sugen på att ses för en fika någon dag? Kram"

Får väll se vad som händer.
Min magkänsla säger..
-inget svar.

Men jag förstår bara inte...

På nyårsafton skickade han till mig:
"Pussar till dig hoppas på det bästa året som finns XXX"

Det var ju så gulligt.. jag blev så glad... kändes så bra.. och så nu... helt dött.

Man ska inte förstå allt... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0