Dessa män...

Haft en rolig helg.
Idag blev det volleyboll.
8 pers.
4 tjejer, 4 killar.
Kul!
Ont i knät nu bara..
jag skadar mig alltid..
på knäna..

Sedan fick jag meddelande...
av prinsens kompis..
att han kunde plåstra om mig.
Fasiken.. han är nog intresserad...

Så plötsligt hörde x:et av sig..
Säger att jag är grym...
Magkänslan säger..
att han kanske har ett litet hopp.
Nej.. vill inte lyssna på magkänslan.

Fotbollskillen..
skrev innan idag.
Lite nu ikväll.
Men han dissade mig.
Rätt av..
märkte att han inte mådde bra..
frågade han hur han mådde.
sådär skrev han
Jag märker det mellan raderna, skrev jag.
mmm
ses imorron skrev han då och loggade ut direkt
Han ville inte prata..
kunde det bli tydligare?
Han är ju som en vandrande
bekräftelsebehovs figur...
jag hade fått otroligt många meddelande på facebook idag med..
som jag tror att han kan ha blivit så på..
En kille frågade om jag kom till Köpenhamn i helgen..
En annan kommenterade mitt status "har ajaj på knät efter volleybollen"
Han hade kommenterat "poor baby :-)"
Tackkkkkk!!!! Nu känns det bättre! Svarade jag..
Sedan.. hade en annan kompis frågade mig hur en utekväll slutade för mig.. med..
Hur slutade din kväll sedan...? :-)
Kunde bli lite dubbeltydigt.
Är man en vandrande
bekräftelsebehovs figur..
så säger min magkänsla att han kanske blev lite grinig..
vet i fasiken..
och så mår han nog bara dåligt...
hon ska ju flytta imorgon...

Dessa män....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0