Pissig dag

Japp... den här alla hjärtans dag.. började bra..
kändes bra..
men..
slutade helt pissigt rent ut sagt..
Jag har flirtat med Ridis.
Har känts ok.. ja.. bra faktiskt..

Sedan kom jag hem..
hade fått meddelande av fotbollis igår..
Han skrev:
""Tack så väldigt mycket för presenten, vad glad du gjorde mig :)"

Jag svarade inte.. svarade inte heller idag. Så loggade jag in på facebook. Han började skriva..
jag kände att jag blev irriterad på honom.. för han sa att han hört massa om en viss person..
att jag hade ihop det med honom etc. Jag blev så irriterad.. upprörd.. han sa det.. oj, du blir upprörd..
så la vi på strax efter. Kunde inte släppa det.
skrev ett neutralt meddelande till han på facebook. Det raderade han..
Så messade jag honom..

"jag blir upprörd för att du inte tror mig... Hur mkt tror du inte jag har hört om dig? Hur mycket har jag lyssnat på? inget... jag vill skaffa mig min bild... och d är att du är en jätte härlig människa.. du gör mig glad.. du har ett varmt hjärta.. Andra som säger annat känner dig inte... och so what? Vad bryr jag mig om andra... jag umgås med Ola.. Jens jag har nästna inga vänner i falkenberg. Men... jag tycker om dig på ett annat sätt. Men du är ju så jäkla räddddd! Jag med!!! Men jag försöker. Kör försiktigt. Kram XXX

Självklart inget svar,,
Räknade dock inte med det.

Samtidigt har Ridis betett sig så underligt. Dissade av mig helt på kvällen. Jag skulle säga att mitt tal på scen blev en brytpunkt. Efter det dissade han mig massa. Så märkligt. Nu på slutet var inte alls många kvar. Han stod med en tjej. Jag stod med en tysk. Ridis stod just då med tjejen en till. Så kändes det som han sa något till dom.. och dom tittade på mig och tytsken.. känslan var liksom.. som att vi flirtade och ja.. ska gå hem och få sig något... jag blev så förödmjukad.. jag tittade på magnus.. han tittade på mig och jag bara kände mig sååå.. vet inte.. jag började titta ner i marken.. sa till tyskis att jag var tvungen att gå. gav han en kram och gick.. rätt till hissen och upp till mitt rum. F-n vad han gick mig att känna mig billig just då!

Så nu ligger jag här.. dumpad x 2. kan man säga.. Skulle det inte vara alla hjärtans dag? Inte mitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0