Märkliga saker i natten

Fest.
Märklig dag överhuvudtaget.
Sprang på ridkillen igår.
Hoppades få se han på kvällen - men så icke.
Men så imorse.. vid frukosten.
Det första.
Där var han.
Tog mod.
Frågade om jag fick ringa och hälsa på.
Jag fick.
Han lät positiv.. glad.
Han slog sig ner.
åt frukost.
Något..
något är det.
men vad det är frågan.

Sedan hörde fotbollskillen av sig.
Frågade vart jag hade varit med flertalet ???
Han undrade varför jag inte hade sagt något till honom.
Jag sa att han hade varit butter.

Så ikväll.
Så var prinsen på festen.
Vi hamnade lite senare i diskussion.
Han sa att han tyckte jag var så cool.
Han sa att jag hade pondus och att jag hade ett bra självförtroende.
När du steg in i salen.. sa han..
då var du så cool..
du har sådant pondus.
Märkligt.. att sitta där och höra det.
Hade aldrig trott att han skulle säga det..
eller uttrycka sig så.
Sedan när jag gick hem..
ringde han.
Frågade om jag ville ta en taxi till han.
Frågade om jag vill med och pimpla imorgon.
Vi pratade.. i 40 minuter.
Så sa jag...
vad hände egentligen...
mellan oss frågade han.
ja, sa jag..
det blev lite mycket bara sa han.
Alla andra var på och pratade.
Han pallade inte.
När vi la på sa han..
vi hörs imorogn.

Nu är jag megatrott och ska sova. Megatidigt upp imorgon.. knappt 3h sömn.. puh..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0