Jag hade hoppats..

...att han skulle skriva till  mig om jag loggade in på facebook.
Not!
Jag vill inte börja skriva!
Jag tänker inte börja skriva!
Han vet att jag har haft en piss dag.
Då borde väl han skriva.. bry sig lite.
Nopp.. hans bry sig skala är knepig..
han säger att vi ska ses..
och så blir det förhinder..
han ringer..
han vill prata..
men så sker något..
så vill han inte.
Jag fattar han inte..
eller?

Han har ursäkter..
han förklarar..
ger mig hela scheman..
säger att han är väldigt stressad..
jag tror honom..
men det hjälper ju inte mig..

Vet inte om jag bara ska lägga ner..
jäkla pissdag är vad jag har idag..

varför kan inte jag få dela någon kärlek..
att dela min vardag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0