Spaaaaaaning

Jag har fått syn på en kille på jobbet. Det är märkligt... jag har jobbat där ett år och jag har inte tänkt på honom. Nu när jag blev singel så är det som mina singelspröt stack ut och gulp.. vad snygg han är!
Var tvungen att fråga min kollega igår om han var ny?! Men icke.. han har varit där längre än jag.. ops..

Han har tittat lite (känns det som). Så igår var vi ute och åt med jobbet. Visst kunde jag anat att mitt singelliv kommer bli till allmän beskådning. Japp.. tog inte så lång tid innan han kom på tal. Och så säger dom andra hur han hade tittat in till mig när jag han gick idag.. han hade tydligen verkligen kikat in men jag min dummer satt i telefon och märkte ingenting.. nada.. bläää... Vår VD sa att han skulle få betala hyra om han står för länge och tittar.. hahah

Nästa vecka är jag borta hela veckan med så då blir det ingen spaning..
Ja, ja.. han försvinner inte.

Han är tydligen en fortbollskille Ett minus tycker jag... fasiken alla andra skulle väll säga att det är ett stort plus. Hhaha.. men jag blev mer.. fasiken.. då tycker han säkert att han är något. Ja.. ja..

...han är gulp snygg i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0