Snart singel i en månad...

Snart har jag varit singel i en månad. Så knepigt. Fast egentligen känns det inte knepigt.. det är kanske det som är knepigt. Jag har inte funderat så mycket på det. Har varit lite skönt. Men nu... nu i slutet har jag verkligen börjat sakna honom. La ett kort i brevinkastet härrom dagen. Han har inte svarat. Ringde han härrom dagen.. han svarade inte och har inte hört av sig. Det känns faktiskt lite knepigt. Vill han inte ha med mig att göra?

Var inte på kontoret på hela förra veckan. Sprang in i snyggingen det första jag gjorde idag. Åhh.. han är så underbart läcker. Han verkar bara bli bättre och bättre med... Undra om han är singel?! Hoppas, hoppas, hoppas att han ser mig med.. lite i alla fall...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0