Knepigt

Den första helgen på fem nästan fem år som jag är singel.
Hur det känns?
- Lite knepigt!
Kan inte komma ifrån att jag känner mig lite ensam..
Jag är ju för sjutton snart tretti!

Jag vet,
jag är social.
Jag vet,
jag har många vänner..
men.. det hjälper liksom inte på känslan.
Kanske påverkas det av att jag bor som jag gör..
ensam i en liten by.. eller stad..
eller.. ja liten mot vad jag är van vid.
Nej, så liten är den inte. Men den är lite liten för mig egentligen.

Jag undrar vad han gör. Vi har inte pratat sedan måndagen. Oj... så konstigt.
Fick ett mail på tisdagen.. sedan nada.
Det var i och för sig det vi sa.. men det känns ändå knepigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0