Förvirrad och vilsen

Förvirrad och vilsen.
Så känner jag mig idag.
Känns som att jag saknar något men jag vet inte vad.
Känner mig ensam men vet inte varför.

Jag har längtat efter den här dagen sedan juli.
Nu ser jag inte fram emot det.
Känns som jag knappt bryr mig.
Jag avbokade till och med hotellet och åker ner en dag senare.
Trotts.. att det idag är säkraste kvällen att få se han.

Igår.
Vet inte vad som hände.
Efter att ha lunchat.
Blev jag som en tom boll.
Som om jag inte brydde mig.
Vet inte. Vet inte vad som hände.
Vet inte ens om jag bryr mig,
eller om jag inte gör det.
Jo, jag gör kanske det.
Jag skulle vilja krama på honom, eller?
Men något,
något jag vet inte vad fick mig att tvivla.
Är det kanske bara rädsla...
...jag vet inte...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0