En vanlig fredag

Fredags status killfront = skit!

Fredags status kläder = toppen!


Ok.. förklaring.


Fredagens klädsel: En svart snäv kjol med en liten volang längst ner (knälång). Inköpt på Zara för cirka en vecka sedan.. Tycker den sitter rätt bra... Instoppad tight vit skjorta (kortarmad). Vitt Tiger skärp (smalt) i midjan. Svarta stövlar. Ljusa strumpor. Ditt svarta halsband. Vita pärlörhängen. Ruffsigt hår utan lugg (fortfarande plattång i Gbg). Två rosettband i håret.. det är som ett smalt band med en rosett på (svarta) jag har två i håret. Köpta från Gina och jag är jätte förtjust i dom. Ja.. jag känner mig faktiskt riktigt snygg (lite extra snygg för jag ska ha ett möte i Gbg senare idag).

Sååå vad sker? Jag ser att mr fotbollsspelare kommer och parkerar bilen. Jag tänker genast ut en taktik på hur jag ska gå ner samtidigt som han kommer upp i trappan (lite sensuellt så där). Min kollega skulle följa med på mitt påhittade ärende (hon visste inte att jag hittade på det just där och då). Han pratar i telefonen. Säger hej högt och ljudligt och tittar på henne men tittar knappt på mig!!!!!!!!!!!!! OCH JAG SOM KÄNNER MIG SÅ FIN IDAG!!!!

Nu lägger jag ner! Jävla kille!!! Nu skiter jag i han.


Igår ville jag tycka lite synd om mig själv. jag tänkte.. åhhhh.. stackars mig... så ensam.. gråt en skvät. Ingen gråt kom... åhhhh.. stackars mig.. så ensam i hela byn(staden).. fortsatt ingen tår.. fasiken jäkla tår.. kom nu... fortfarande ingen tår.. Då insåg jag att nopp jag tycker nog inte synd om mig själv. För även om jag är ensam så är det bättre än att sitta med någon man inte pratar med och inte gör något speciellt med. Det gör mig olycklig.... Något inom mig säger att allt kommer att ordna sig.. men fasiken vet hur...


Jo.. igår.. jag skulle iväg på en föreläsning.. skulle bli hämtat 18.00. Cyklade från jobbet 16.40. 16.50 sprang jag ut i springkläder (vissa kläder i min garderob har appropå det bara fått ben och försvunnit - HUR??). Ja.. i alla fall.. fotbollsträning.. jag springer sketa snabbt förbi.. tittar inte för fem öre på spelarna... nopp.. tänkte att om han ser mig - kanon!! Men jag ska inte titta på honom (då fattar ju han att jag vet att han är fotbollskille). Japp.. problemet blev att jag sprang så fort så att jag blev helt slut... jäkla vilket tempo jag hade förbi fotbollsplanen. Sedan sprang jag en tur (var tvungen att fuska och gå lite för att jag tog ut mig så de första metrarna)... 40 minuter senare kutade jag förbi igen. Tittade INTE in på planen.. utan försöket se så fin ut (=knallröd i fejan och svettig) och kuta förbi. Hoppas att han såg mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0