Jobbig jobbande jobbdag

Man ska inte jobba på lördagar. Jag brukar inte jobba på lördagar.
Lördag är helig. Idag har jag jobbat på min heliga lördag.
Fast det var inte så jobbigt. Var nytta med nöje :-)

Kom hem så sent och har frossat i en pizza (oj.. så många kalorier).
Försökte ringa min kära. Inget svar. Vi har nästan inte pratat idag. Jätte snabbt imorse bara och det var inte något inspirerande samtal. Hade verkligen inget att säga varandra. Allvarligt.. vad håller vi på med?

Har funderat lite på mr L... Jag hade suddat ur han ur huvudet. Även när han ringde så där oväntat.... men de senaste dagarna så har han bara dykt upp så där helt appropå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0