Ett helt första inlägg

Då var bloggen startad... precis NU! :-)

Jag älskar att skriva. Har ett behov av att skriva. Behöver skriva av mig.
Men jag har slutat. I flera år har jag hållt upp. Jag vågar liksom inte riktigt. Tänk om någon tjuvläser (tänk, det tänkte jag aldrig på när jag var liten). "Är du dum" tänker du nog nu... "hela världen kan ju läsa här". Ja, jag vet.. men det är ändå skillnad. Det är ibland skönt att skriva och få kommentarer från någon som inte är nära på det sättet... någon som inte vet att det är jag. Och ni vet ju inte att det är jag. Hmm.. låter det komplicerat. Det kanske det blir. Jag vet ju inte än. Jag har ju precis bara startat! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0