Killmagnet

Nej... det är väl fel att säga.
Jag känner mig verkligen inte som en killmagnet...
Verkligen... inte.

Men min lilla prins (får jag säga så)... bläää.. hörde av sig.
Varför töntar jag mig?????
Pratade med han i lördags med..
det känns faktiskt rätt så ok.

Idag.. första dagen på jobbet.
Fotbollskillen är tillbaka efter sin 2 veckors semester med flickvännen (som han aldrig har nämnt).
Då trillar det in ett mail från han
"Jobbar du?"
Jag svarade.. frågade om han var här.
Jag får till svar.
"Nej sitter I xxxx, tänkte bara kanske komma upp o jobba någon dag men tråkigt om ingen e där.... "
Japp... jag svarade att jag är här på fredag.. ska bli spännande och se om han kommer...

Sedan har prinsens kompis messat typ.. varje dag.. varför kan inte prinsen messa lika mycket?
Om det blir kris så har jag även en norrman som vill gå på date..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0