Tycker hela världen att han är snygg?

Han har tagit mig med storm.
Nej.. storm är för fint. Orkan måste jag säga (det är väll mer än storm?)
Jag tror jag blåste bort helt och landade bland stjärnorna.

Men så surfade jag in på en sida där de snygga killarna rankas och tro sjutton att han är med där. Någon kommenterar hans ögon och frågar om någon har kunnat missa dom (nopp! blir mitt svar... dom är som ett hav som jag gärna simmar rätt ut i). En annan kommenterade honom "Söt, snäll trevlig och lite blyg... ett riktigt charmtroll". Japp.. precis så jag också har uppfattat honom. F-n! Han sa till mig att han inte är som alla andra - en casanova. Eller.. vänta... det var jag som frågade.. eller hur var det nu...?!  Men om halva Sveriges tjejkår vill ha honom.... ska man lägga ner då... eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0