Första dagen efter semestern

Cron JobbSå var semestern slut. Solen strålade imorse. Oj, vad jag fick lust att ligga kvar i sängen, sova lite till och sedan ta cykeln ner till stranden. Men det var bara att palla sig upp och fixa sig för jobbet.
Dyster dag idag. Vet inte vad det är med mig. Lite allmänt nere bara. Inget kul bara.. jag behöver piggas upp. Vet inte vad jag behöver. Vet faktiskt inte vad det är med mig. På semestern var det som jag slutade skratta, slutade le. Det var som att jag fick en spricka i hjärtat och bara kände mig olycklig. Jag längtade hem.. längtade faktiskt till och med till jobbet. Men nu.. nu är jag bara tom.
Har det med mitt förhållande att göra? Jag älskar honom. Jag gör det. Men det fungerar inte. I mina drömmar.. när vi är på avstånd då tror jag att det fungear. Men när vi ses.. då fungerar det inte. Det gör inte det. Vi är så två magneter som inte vill sitta ihop. Vi är som två avigsidor.. vi är som en döv och en blind.. vi kan inte prata.. vi kan inte samtala.. vi har det inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0